Особиста мантра, або як залишитись при умі


Ще до того, як почалося це безумство по всьому світові із вірусом, я напланувала собі кучу речей, я працювала над давно очікуваними проєктами, я чекала з нетерпінням квітня і всіх своїх запланованих планів.

Зараз іноді мені здається, що я так "ґвалтувала" енергію навколо себе своєю ж твердолобістю й напористістю, небажанням стишитися і роздивитися навколо, що накликала цей карантин на себе сама.

Ні, я не думаю, що Земля вертиться навколо мене, розумію, що це нещастя, але тут не про це.

Я лише оцінюю свої дії і свої результати з того місця, де я стою.

І не відбудься цей вірус, і цей карантин, я певна, що мої насильницькі дії і небажання зупинитися, попустити трохи ситуацію створили б якусь іншу обставину для мене одної, через яку мої плани повалилися б, як доміно, життя віднайшло б якийсь інший спосіб показати своє.

За один єдиний день життя таки примусило мене зупинитися, бо вже і не мала вибору. За один день життя показало, хто хазяїн. Мені тільки залишилось сісти й скласти руки й просто бути, як і мільйонам інших.

І намагатися стишити свій розум, який за ці напружені місяці звик метатися у різні сторони й шарпати всі двері, навіть вже прочинені.

Тому я віднайшла стару призабуту мантру, яку колись зробила собі.

Можливо, таким, як і я, чий розум не відпочиває і активно аналізує-запитує-боїться-сумнівається-переживає (а що ж буде зі всіма планами, чи вони хоч колись відбудуться, чи випаде мені колись таки закінчити те, що намірилась, і як випаде, то чи треба воно комусь буде, і чи треба воно вже буде мені після всього цього), треба час від часу нагадувати про головне, треба вчити затихати і мовчати, і хоч раз в житті стояти на місці. Зараз чудовий для розуму час нарешті замовчати - бо ж є виправдання. Використаймо цей час карантину не для спротиву.

***

Ти є там, де тобі нині треба бути. Ти є тут, яка є, з чимсь чи без чогось, ти є, як є - значить, це вже ідеально, гарно і саме так, як треба. Все буде. Все прийде, коли йому треба буде прийти. Коли ти будеш готова. Метатися із нетерплячкою - це "не готова". Відпусти, попусти.

"Все тече, все змінюється". (с)
 "І це пройде". (с)

Твоє прийде. Твоє від тебе не втече. Відпустити, попустити - це не здатися. Це бути тут і знати, що всьому свій час. Це сила. Працюй, роби своє, але не бийся, в бій не йди. Не каламуть енергію навколо. Терпіння. Якщо мечешся в неспокої і нетерплячці, нічого не виходить - час попустити, здати віжки комусь іншому й чекати. Терпіння. Для чогось ти є зараз саме тут. Для чого? Щоб битися із теперішнім? Відпусти. Твоє тебе не омине. Твоє до тебе прийде.

Не тримайся за те\тих, що\хто мусить відлупитись і зникнути. Так не зустрінеш тих\те, що\хто в дорозі до тебе.

Треба тако і треба сяко? Кому треба? Тобі треба? А як воно буде тако і сяко, що зміниться?

Щось не виходить? Не бийся. Вигляд ззовні не важить. Виходити має всередині. Приємно і добре має бути тобі незалежно від того, як це оцінюється кимсь із зовні.

Роби своє. Будь тут. Твоє прийде. Терпіння. Не чіпляйся, не приростай ні до кого і ні до чого.

Приймай все, що є, і дякуй. Приймай все і всіх. Не міняй. Приймай. Не йди у бій - приймай.  Нічого не очікуй - приймай. Все є так, яким має бути - приймай і дякуй. Все змінюється - не чіпляйся, приймай, відпускай.

Невизначеність, страх - приймай, йди назустріч і довіряй. Страх триматиме на звичній території. Так не впустиш нічого нового. Відпускай, попускай, приймай, потерпи.

***

Тут  нашвидко перекладу мою улюблену мантру від Yogi Bhajan, її легко можна не таку кострубату знайти англійською:

Терпіння воздається. Чекай. 

Дозволь руці Бога (тут можна замінювати на енергію, всесвіт, великий вибух чи що там кому до душі) для тебе попрацювати. 

Дозволь Тому, хто тебе створив, створити й всі обставини, середовища, можливості та засоби.

О людино, чому ти в стані постійної непевності? Той, хто створив тебе, про тебе подбає.  Той, хто створив Всесвіт, всі планети,їх можливості, і всі засоби на Землі, створив і тебе. 

Чекай. 

Май терпіння.

 Довірся Йому.

 І все найкраще сягне тебе.

Живи в Богові й подружись зі своєю душею. І всі засоби й можливості Творіння, які підуть тобі на добре, впадуть до твоїх ніг. 

Тобі треба мільйон речей. 

І мільйон речей до тебе прийдуть, якщо ти стійкий, маєш самовладу, міць, терпіння. 

Пам'ятай, Творець наглаядає за тобою й Творіння готове тобі прислужити, тільки лиш будь собою.

Тож, будь ласка, прибери примари зі свого життя й перестань ганятися по колу. 

Зміцній. 

Сконцентруйся. 

Стань собою.

І нехай весь мир і мирні стихії, процвітання прийдуть до тебе назавжди. 
Сат Нам.


Ти є там, де є, і це місце - найідеальніше для тебе на цей час


Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Три дні в Катманду

"Та ти мене просто не розумієш!!!" Дебори Танен

Нотатка про мапелай